Meslek Yüksekokul yönetimince, 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı güz dönemi akademik değerlendirme toplantısı yapıldı. Toplantıda 2020-2021 Akademik Yılı güz döneminin hazırlıkları, uzaktan eğitim süreci, ders kayıtları, oryantasyon eğitimi, bölümlerin müfredatındaki değişikler, planlanan etkinlikler…vb. gibi akademik ve idari hususlara ilişkin konular ele alındı.


Sosyal mesafe kurallarına uyularak, Şehit Ömer Can Açıkgöz konferans salonunda yapılan toplantıya öğretim elemanları katıldı.


