2 Ekim Çarşamba Saat 14.00’da Ayancık Meslek Yüksekokulu-Konferans Salonunda gerçekleşen toplantıya, programlarda görev alan akademisyenler ve idari personel katıldı. Toplantının ilk bölümü idari personel ve yüksekokulumuzun idaresine yönelik görüşlerin değerlendirilmesi ile tamamladı. İkinci bölümde akademik personelin görüş ve ihtiyaçları değerlendirildi.
Görevi yeni devralan Müdürümüz Öğr.Gör. Şemseddin ULUÇAM ve Müdür Yardımcılarımız vizyon çalışmaları hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Yeni dönemle ilgili görüş alışverişlerinin yapıldığı toplantı, iyi dilek ve temennilerle sona erdi.
Tüm akademik ve idari personelimize başarılı ve sağlıklı bir eğitim öğretim dönemi dileriz.

