Üniversitemizin düzenlediği bahar şenlikleri kapsamında tertip edilen spor aktiviteleri, erkekler voleybol karşılaşmaları ile başladı. Akademik birimlerden oluşturulan 12 takım, 11-17 Mayıs 2022 tarihleri arasında gerçekleştirilecek turnuvada karşılaşmalar eleme usulü ile ilerleyecek. Yüksekokulumuz ilk maçını Sağlık Bilimleri Fakültesi ile gerçekleştirdi. Oldukça çekişmeli geçen karşılaşma sonrasında, setlerde 2-1 galip gelen takımımız gülen taraf oldu. Ardından Fen Edebiyat Fakültesi ile karşılaşan takımımız bu maçı 2-0’lık skor ile rahat bir şekilde kazandı. 16 Mayıs 2022 tarihinde gerçekleşecek yarı final niteliğindeki karşılaşmada yüksekokulumuzun rakibi Eğitim Fakültesi ile Gerze Meslek yüksekokulu karşılaşmasının kazananı olacak. Yine aynı tarihte kadın voleybol takımımız, Sinop Meslek Yüksekokulu ile ilk maçına çıkacak.
Takımlarımıza başarılar dileriz.


