Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin Açılışının 104. Yıldönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Saat 09:30’da Demokrasi ve Cumhuriyet meydanında bulunan Atatürk Anıtı’na İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından çelenk sunuldu. Saygı Duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasının ardından çelenk sunma töreni sona erdi. Törende Ayancık Meslek Yüksekokulumuzu Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Yeşim SÜRMELİOĞLU temsil etti.


Saat 10.00’da Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin Açılışının 104. Yıldönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Ayancık Gazi Stadyumunda büyük bir coşkuyla kutlandı. Törende Ayancık Meslek Yüksekokulumuzu Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Yeşim SÜRMELİOĞLU temsil etti. Günün anlam ve önemini belirten konuşmalar, Öğrencilerin şiirlerini okuması, okullarımızın hazırladığı gösteriler ve Halk Oyunları gösterileri ile devam eden program, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere hediyelerinin verilmesinin ardından sona erdi.



