Yönetimimizin ve bölüm başkanlarımızın katkılarıyla gerçekleştirdiğimiz Yönetim-Bölüm Başkanları İç Paydaş toplantımızda oldukça verimli bir değerlendirme süreci geçirdik. Toplantımızın ana gündem maddeleri kapsamında;
🔷 PUKÖ (Planla-Uygula-Kontrol Et-Önlem Al) döngüsü süreçlerinin iyileştirilmesi,
🔷 Kalite yönetim sistemi uygulamalarımızın güncel durumu,
🔷 Kurumsal amaçlarımız ve stratejik hedeflerimiz detaylı bir şekilde ele alındı.
Sürece katkı sağlayan tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ederiz