• Post category:Activities

Sinop’un Ayancık ilçesinde geçmiş yıllarda yoğun şekilde üretilen, fakat son yıllarda unutulmaya yüz tutan keteni yeniden canlandırmak için, Tarım ve Orman Bakanlığı, Sinop Valiliği ve Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesinin katkılarıyla ‘Keten Çalıştayı’ düzenlendi.

Yüksekokul Müdürümüz Öğr.Gör.Recep AYKAN’ın da konuşmacı olarak katıldığı çalıştaya; Sinop Belediye Başkanı Yardımcısı Aydın Hakan Sönmez, Batı Akdeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü Ziraat Yüksek Mühendisi Esra Çiğnitaş, Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Müfettişi Mehmet Şahin, Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesinden Doç. Dr. Şahane Funda Arslanoğlu ve Doç. Dr. Selim Aytaç, çeşitli kamu kurum müdürleri ve davetliler katıldı.