• Post category:Etkinlikler

Mart ayında Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca alınan karar uyarınca; Koronavirüs (Covid-19) salgınıyla alakalı tedbirlerini artıran Üniversitemizde öğrencilerimizin ve akademik-idari personelimizin kullandığı alanlarda yapılan ilaçlama çalışmaları rutin olarak devam ettirilmektedir.
İlaçlama çalışmaları kapsamında yüksekokulumuzda bulunan çalışma ofisleri, toplantı salonları, derslikler, kütüphane, koridorlar, yemekhane, kantin, binalar arası geçişler, tuvaletler ile diğer toplu kullanım alanları dezenfekte edilmiştir.